måndag 22 februari 2016




Kreativiteten flödar på fritids!
Med sten ,ståltråd och pärlor kan man göra så här enkla men fina konstverk.
Lite reflektioner om våra konstverk.
Så här lät det runt bordet:
"Mitt konstverk heter Snigelträdet för att stenen såg ut som en snigel "
"Det var lite pilligt"
"Man måste koncentrera sig mycket"
"Oj vad fina dom blev!"
"Jag och min kompis delade på stenen"
"Jag kan hjälpa dig för jag har redan gjort den"
"När jag kommer att lysa på mitt träd kommer det att glittra"
"Jag är bra på detta"
"Mitt konstverk heter Blabliblabblo"
"Jag har lärt mig vad initialer betyder. Det är första bokstaven i mitt förnamn och första bokstaven i mitt efternamn. Detta skrev vi under stenen med en svart penna"



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.